Centrala Telefonica

Centralele Telefonice VOIP smart!
Telefonul ne oferă cea mai mare putere de comunicare din lume, în timp ce e-mailul, lipsit de personalitate, nu ne permite să transmitem emoții.

Dă voce afacerii tale prin soluții profesionale pentru managementul apelurilor clienților.

Asterisk este un sistem avansat de telefonie, care ne permite să creăm soluții personalizate de comunicare. Suportă diferite tipuri de telefoane, de la cele analogice, la cele ISDN sau VoIP. De asemenea, putem folosi Asterisk direct pe PC sau smartphone, folosind conexiunea la internet.

Beneficiile unei centrale Telefonice
Servicii Avansate de Gestionare a Apelurilor Telefonice

Gestionarea Eficientă a Apelurilor
Asigurăm preluarea simultană a tuturor apelurilor, indiferent dacă sună 10 clienți în același timp. Evităm astfel situațiile în care telefonul este ocupat, asigurându-ți că nu pierzi nici un client important.

Conectare Rapidă la Baza de Date
Prin conectarea apelurilor cu baza ta de date, vei afla instant cine te sună, permițându-ți să răspunzi personalizat. De exemplu, poți saluta clienții cu un "Bună ziua, Cristi, bine ai revenit!" pentru a crea o experiență personalizată și profesională.

Înregistrare Continuă a Apelurilor
Oferim înregistrarea non-stop a tuturor apelurilor 24/24. Acest serviciu nu doar contribuie la aflarea adevărului în diverse situații, ci îți oferă și controlul complet al activității afacerii tale.

Secretară Virtuală Profesională
Centrala noastră livrează mesaje automate în afara programului de lucru și în sărbătorile legale, menținând astfel o imagine profesională și eficientă pentru afacerea ta.

Redirecționare Eficientă
Cu opțiunea de redirecționare a apelurilor către departamentul vizat de client, oferim un meniu interactiv, astfel încât clienții să obțină rapid informațiile dorite, să gestioneze facturarea sau să fie transferați către un operator.